top of page
  • Writer's pictureOsnovna šola Pirniče

S tremi leti v šestem razredu?

Tara Žura je učenka 6. b razreda osnovne šole Pirniče. Je ena izmed redkih šestošolcev, ki letos praznujejo svoj 3. rojstni dan. Kako je to mogoče? Ja, rojena je 29. februarja, to je dan, ki ga imamo na koledarju samo vsake 4 leta, na prestopno leto. Tara se je torej rodila na prestopno leto 2012 in seveda je včeraj praznovala dvanajsti rojstni dan, a šele tretjič na svoj dan rojstva. Postavili smo ji nekaj vprašanj o tem zanimivem dnevu. 

 

  • Tara, kako se počutiš, ko ti kdo reče, da si stara 3 leta? Ja, v redu. 

  • Ali se tvoji prijatelji in sorodniki kdaj pohecajo glede tvoje starosti? Ja se. 

  • Ali te to jezi? Ja, zelo. Potem pa jim rečem, da naj odnehajo in me upoštevajo. 

  • Kdaj praznuješ, kadar ni prestopno leto? Po navadi 28. februarja, ker hočem, da bil moj rojstni dan čim prej. 

  • Ali na prestopno leto praznuješ kako drugače? Niti ne. 

  • Kaj pa si delala včeraj? Si dobila kaj več pohval in voščil? Včeraj smo z družino praznovali, v šoli pa so se spomnili name in mi skoraj vsi voščili. 

  • Ali poznaš še koga, ki je rojen na prestopno leto? Ja. Že dolgo nazaj, ko sem bila stara 5 let, sem bila na zbiranju smolčkov in tam je bilo veliko ljudi, ki so rojeni 29. februarja. 

  • Ja, tudi mi smo odkrili, da se skupina ljudi, ki se je rodila 29. februarja, imenuje smolčki. Torej si tudi ti smolček oz. smolčka;) Ja, meni so o smolčkih najprej povedali starši in dvakrat sem se tudi udeležila njihovega srečanja - pri petih in šestih letih.

  • Tara, hvala za pogovor in lepo se imej!


Pripravila: Nejc Militarov in Urh Podhraški. 

17 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page