top of page
  • Writer's pictureNovinarski krožek OŠ Pirniče

34. nacionalni OTROŠKI PARLAMENT

Updated: Apr 23

V ponedeljek, 8. 4. 2024 je v Državnem zboru RS potekal 34. nacionalni #Otroškiparlament, katerega tema je bila Duševno zdravje otrok in mladih. Občino Medvode sem predstavljal Nejc Smrkolj.

Dogodek se je začel ob 9:00, ko smo se mladostniki iz cele Slovenije zbrali v Veliki dvorani, kjer so nam razložili osnovna pravila. Na mizah smo dobili dnevni red.

Po kratkem premoru smo se razdelili v štiri skupine, ki so bile: Kaj je duševno zdravje?; Vpliv okolja na moje duševno zdravje; Moji viri pomoči; Spremembe za krepitev mojega razvoja. Sam sem razpravljal v drugi skupini (Vpliv okolja na moje duševno zdravje). V naši skupini smo se pogovarjali predvsem o vplivih družbenih omrežij in o tem, ali lahko zaupamo svoje težave učiteljem, sam pa sem omenil tudi vpliv vojn po svetu na duševno zdravje.

Ko smo končali, se je začel plenarni del zasedanja, kamor so nas prišli poslušat predsednik vlade Robert Golob, predsednica Zveze prijateljev mladine Darja Groznik, predsednica DZ Urška Klakočar Zupančič ter veliko poslancev in ministrov. Na NOP smo tudi izglasovali temo za naslednji dve leti. Glasovanje je potekalo tako, da smo na mize dobili glasovnice s temami; morali smo obkrožiti tri, nato pa glasovnico odvreči v volilno skrinjico. Izglasovali smo temo Šolski sistem, o kateri bodo na NOP razpravljali naslednji dve leti. Na koncu pa je predsednica NOP predsednici DZ izročila memorandum (zaključni dokument). Po predaji memoranduma smo imeli voden ogled parlamenta, nato pa še kosilo v restavraciji Državnega zbora.

NOP se mi zdi odlična priložnost, da mladi izrazimo svoje želje in skrbi, opazil pa sem, da se nismo dovolj pogovarjali o duševnem zdravju, saj so nekateri imeli ideje popolnoma nepovezane z osrednjo temo, zato se mi zdi, da nismo našli veliko rešitev. Kljub temu pa mi je bilo v veselje biti del 34. nacionalnega Otroškega parlamenta.

Nejc Smrkolj



36 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page